15 stycznia 2013

Moje TOP!

Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami adresami blogów i stron, które są przeze mnie dosyć często odwiedzane i inspirują mnie do działania, na różne sposoby. Nie są to tylko blogi "branżowe", uprzedzam i zapraszam do zagłębienia się w lekturę

  • Lifeskillsacademy - Edyta prowadzi tego bloga bardzo przejrzyście, informacje tam zawarte są konkretne, precyzyjne, "przerobione" przez Nią. Zawsze znajdzie się tam nuta psychologii i całość daje bardzo ciekawy efekt. Oprócz tego, sama autorka ma bardzo subtelną aparycję, sympatycznie się prezentuje.
  • Blog Alejandry- w kwestii organizacji to moje guru Dużo praktycznych porad i wskazówek, które można zastosować w swoim domu i w swoim życiu. Alejandra publikuje również swoje motywatory - organizing quotes, które bardzo lubię
    Np.:

  • Ostatnio przeglądałam kanały na YT i jestem pod wrażeniem 12 - 14 letnich dziewczynek, które są bardzo dobrze zorganizowane. Mam nadzieję, że Parallelhigway wykorzysta swój potencjał bo zapowiada się bardzo dobrze.

    Filmik, który mnie oczarował:

  • Jak oszczędzać pieniądze? Michał porusza ważne dla mnie kwestie. Budżet domowy to coś nad czym próbuję zapanować całkowicie (niestety nieregularne przychody często mi w tym przeszkadzają). Znajduje się tutaj wiele praktycznych porad i dyskusji. Lubię to. Znalazłam jeszcze jeden ciekawy blog w tej tematyce ale dopiero się za niego zabieram i nie mam opinii.
  • Design Your Life  i Zielone buty- blogi lifestyleowe. Ja nie lubię tego określenia, mam wrażenie, że oznacza ono "o wszystkim i o niczym".  Pierwszy z nich to duży misz masz ale przyciąga - na wejściu szatą graficzną, w środku, optymizmem, entuzjazmem i uśmiechem Aliny Zaglądam jak chcę sobie poprawić nastrój. Drugi prowadzony na luzie z wieloma przemyśleniami autorki - mamy książki, kino, ciuszki, fryzury - idealne odstresowanie.

To kilka pozycji, które odzwierciedlają moje zainteresowania, nakreślają cele. Jeszcze teraz namiętnie poszukuję stron z dekoracją wnętrz - szukam inspiracji, za kilka miesięcy przede mną dekorowanie naszego nowego gniazdka

Kochajcie siebie

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Edytę i Alinę też bardzo często odwiedzam:) do reszty linków chętnie zajrzę! dzięki!

Paweł Zieliński pisze...

Dzięki za info ;)

Navia pisze...

Bardzo proszę :P
To info też dla mnie jak mi coś zakładki wetnie albo będę miała focha na blogi i zapomnę :)

I właśnie zobaczyłam, że Design Your Life poleca Edytę :D Jaki ten świat mały :D

Sunshine pisze...

Z powyższych blogów tylko Edytę odwiedzam regularnie ;) w wolnej chwili zerknę na resztę :)

Unknown pisze...

Hej Navia,

Bardzo się cieszę, że podoba Ci się http://jakoszczedzacpieniadze.pl i dziękuję za polecenie mojego bloga Twoim czytelnikom.

Po przeczytaniu, że przymierzasz się do prac wykończeniowych w "nowym gniazdku", od razu przyszedł mi do głowy temat na kolejny artykuł - jak optymalizować zakupy materiałów wykończeniowych i wyposażenia. Rozbieżności cenowe potrafią być gigantyczne! Przykładowo: dokładnie te same panele podłogowe można niekiedy kupić w cenie o kilkanaście/kilkadziesiąt złotych niższej za każdy m2. Przy dobrym zaplanowaniu prac, nietrudno osiągnąć tysiące złotych oszczędności. Oczywiście wszystko zależy od skali remontu, możliwości finansowych i wielkości "nowego gniazdka" :)

Pozdrawiam serdecznie!

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie opinie i wskazówki :)