21 marca 2012

Trafa..[??]

Dziś nauczyłam się nowego słowa. Musiałam sprawdzić w słowniku jego znaczenie bo niestety nie używam słów, których zanaczenia nie znam... a są ludzie, którzy używają i wzbudzają tym ogólne rozbawienie. Zatrzymałam się i zastanowiłam delikatnie. Cóż to jest, czy może snobizm czy kompleksy a może chęć wzbudzenia respektu  i poważania.. oczywiście chęci są dalekie od rezultatu.

Zastanowiłam się bo przerażające jest to, że wielu ludzi stara się wysublimować i pokazać innym, że  są tak wspaniali... A najbardziej mnie przeraża to, że muszę wśród nich tkwić. Tak, muszę. Bo żyjąc w tym przewspaniałym kraju nie mogę sobie pozwolić na luksus ich omijania. Raz, że są wszędzie, dwa, że przecież nie będę podkulać ogona i uciekać.

Chyba powinnam zostać pustelnica i żyć sobie spokojnie z dala od tego co mi nie pasuje. Nasilające się problemy ze zdrowiem i fala niepowodzeń i ich konsekwencji powoli dają mi w kość i takie kwiatki mnie irytują.

Ulało mi się, choć poprawiłam posta na bardziej kulturalnego :]

1 komentarze:

Unknown pisze...

Też nie używam słów których nie rozumiem, bo nie mam zamiaru się ośmieszać. Oczywiście jak każdy człowiek popełniam błędy i się ich nie wstydzę, ale nie mam zamiaru imponować innym moim wyszukanym słownictwem, kiedy to znam tylko jeden kontekst danego słowa, bo w takim go ujrzałam ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie opinie i wskazówki :)