23 września 2012

Inspiracje - Bethany Hamilton

Obejrzałam film nakręcony na podstawie książki, w której spisała doświadczenia swojego życia "Soul Surfer: A True Story of Faith, Family, and Fighting to Get Back on the Board". U nas dostał dosyć nieszczęśliwy tytuł, mianowicie "Surferka z duszą" a o duszę tutaj raczej nie chodzi. Raczej o walkę z przeciwnościami, dążenie do celu, realizowanie siebie i swojej pasji na przekór wszystkiemu!! Tak

Bethany Hamilton miała jedną pasję i olbrzymi talent. Surfowanie. Wielokrotnie zwyciężała zawody dla dzieci, pozyskała sponsora... To kochała, to szlifowała i to było jej życie.  Brutalnie poharatane przez rekina, kiedy miała 13 lat. Straciła lewą rękę.

Mimo wszystko dziewczynka znalazła siłę, miała oparcie w przyjaciołach i rodzinie i wróciła do swojego ukochanego sportu Wszystko oczywiście okupione ciężką pracą i wielką siłą i odwagą.

Tak, ta Pani jest dla mnie dużą inspiracją. Jest silną kobietą, ma charakter, nie wstydzi się siebie. Tylko brać z niej przykład !!!!


2 komentarze:

Kataleja pisze...

Nie slyszalam o tym filmie. Chetnie go obejrze.
Pozdrawiam,
Kataleja

Anonimowy pisze...

A ja widziałam! Piękny, bardzo motywuje! Również gorąco polecam! Nie wiedziałam jednak, że jest książka! I już wiem co będę czytać w następnej kolejności!

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie opinie i wskazówki :)