6 stycznia 2012

eAngielski.

Stało się. Jeszcze przed świętami wykupiłam kupon uprawniający do 12 miesięcznej nauki na platformie eTutor.

Jestem dopiero po kilku wejściach ale bardzo mi się spodobało:

  • test sprawdzający i kwalifikujący na odpowiedni poziom nauki (możliwość uczenia się także z pozostałych poziomów),
  • to, że mogę decydować kiedy i jak długo się uczę,
  • to, że mogę decydować czego się uczę, 
  • to, że sama mogę dodawać słówka i zwroty gdzieś usłyszane (np. podczas oglądania serialu bez napisów) i je powtarzać,
  • to, że widzę ile procentowo przerobiłam materiału,
  • i to, że działy są ułożone tematycznie i podzielone na gramatykę i słówka 
  • słówka, słuchanie, czytanie :)
Kolejnym plusem nauki z eTutorem jest możliwość powtarzania angielskiego w pracy :) Fakt, czasem nie mogę włączyć głośników ale głos konieczny nie jest.

Podsumowując: jestem zadowolona i widzę już postępy. Platforma jest czytelna, bez zbędnych udziwnień, zawsze dostępna. Zobaczymy czy moje odczucie utrzyma się do końca naszej "współpracy" :)


1 komentarze:

Wiola pisze...

Mam nadzieję, że eTutor Ci się spodoba - mnie skutecznie zauroczył i od siebie... hmmm uzależnił :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie opinie i wskazówki :)